Inhoud

De meest belangrijke factor om bovenaan in Google te staan, zal ongetwijfeld de factor INHOUD zijn.

De inhoud van wat u online aan wil bieden, moet uitkomen met de verwachtingen van wie het zoekt.

Gaat uw website of pagina over dameskleding in Antwerpen, dan heeft het weinig zijn om te schrijven over de eetgewoontes van Oost-Vlamingen.

Uw website of informatieve pagina moet dan gaan over dameskleding, al dan niet in combinatie met Antwerpen.

 

De inhoud moet dus gerelateerd zijn aan het onderwerp waarover u informatie meedeelt.

Zo kan u uitweiden of uitwijken over merken dameskleding, stijlen dameskleding, uw visie op dameskleding, ... zolang het maar met dameskleding - uw onderwerp - te maken heeft.

In ons voorbeeld (Sedona) gaat de website https://www.sedona-antwerp.be/ over dameskleding en alles wat daarmee te maken heeft.

Maar ook de pagina's die zij gebruiken als LINKS naar de website toe, spreken over datzelfde onderwerp.

Zo gaat hun 7211Shopcenter pagina over dameskleding Antwerpen, maar gaat eveneens hun Shadow URL over dameskleding Antwerpen.

Ook hun Online Shop ademt dameskleding Antwerpen, en natuurlijk spelen hun AdWords de kaart van dameskleding Antwerpen.

 

Samengevat:

als u INHOUD voorziet voor een pagina of een website, zorg dan dat deze inhoud gaat over het onderwerp dat uw bezoeker zoekt.

De Google robots zoeken namelijk het internet af op relevante inhoud, en inhoudsgerelateerde links.